WORLD OR HEREAFTER

Suni






Bismillahirahmanirrahim . Assalamualaikum . Well , you are here , i hope you will get a lesson from this blog . Lesson about what I had been through . In Syaa Allah . May Allah bless you wherever you are .














THE DAY - 19.12.2012
Thursday 27 December 2012 | 23:26 | 0 voices


Assalammualaikum . Okay , this is first post for my another blog . Okay , back to the story , keputusan PMR . Guess what ??? alhamdulillah aku dapat 8a . Thank god . Akhirnya , aku dapat jugak straight A , after aku gagal dapat straight A dalam UPSR .



19/12/2012

Okay , dah siap siap ape semua , aku pun gerak pergi sekolah dalam pukul 10.40 , because aaainaa cakap dia dah call sekolah , then sekolah beritahu that result maybe keluar dalam pukul 11 . Then , dah sampai sekolah tu , aku pun keluarlah kereta . tuptup , aku dah dengar bunyi mikrofon sebab dewan sekolah dekat dengan jalan raya . Ishh , aku terlepas . Pastu ape lagi , lintas jalan laju laju lah jawabnya .then , dah depan dewan tu , aku jumpa budak gila gila , nama dia Teng , dia cakap 'hai farah' 'hai . eh , teng , dah keluar result 8a ke?' 'ouh , belum , baru kelas intan' . Fuhhhh , selamat . Kalau tak , memang terlepas lah nak dengar siapa yg dapat 8a dlm kelas aku . Then , time kelas aku , berdebar gilerr , macam nak terkencing dekat situ jugak , okay SELEKEH . Then , ada satu part tu , mikrofon tiba-tiba rosakk , tapi cikgu tetap teruskan baca nama-nama tu . Time cmikrofon tu rosak , aku macam TERDENGAR nama aku . Okay , berdebar yang teramat sangat . Disappointed , nama budak 8a dah habis . Then , aku nekad naik atas pentas sebab nak confirm kan betul ke aku dengar nama aku . Dengan gagah , berani dan tak tahu malunya , aku mencelah cikgu-cikgu yang tengah berbual tu . Aku cakap ' cikgu , tadi ada tak nama saya , NUR FARAH AINA BT IBRAHIM ???' then , pengatua yang ada kat sebelah aku tu pun cakap ' Ouh , ada ada tadi , saya dengar ada nama awak' . Then , time tu , gembiranya aku . Alhamdulillah , dengan kehendak Allah , aku akhirnya dapat straight A . Alhamdulillah .


* if aku boleh buat macam ni , aku dah buat dah dekat atas pents tu . haha , lewls *

xoxo , FARAH



| NEW

Follow me/Facebook/Twitter/Layout/Others/Colors